Miért a Mesebolygó?

2018.08.31

A 7 nap 7 mese összes részének lejátszása:

Az ember amikor sok éven át próbálkozik kiadóknál, s állandóan el kell viselnie az elutasítást, vagy feladja, vagy pedig kitalál valami más megoldást, hogy közzé tehesse írásait. Az utóbbi időben kiderült, lenne azért jó néhány kiadó, akik kiadnák a meséimet, verseimet, de csak akkor, ha több százezret fizetek érte. Sajnos ez már többnyire így van mindenhol. A 7nap 7mese című kis könyvemre szántam ugyan pénzt, de nagy csalódás volt, mert nem olyan lett amilyennek szerettem volna: túl kicsi és rajz is alig került bele. Talán a témája sem volt éppen szerencsés választás. 

Két dolgot tehettem: vagy saját kiadót alapítok, vagy közzé teszem interneten.

A második lehetőséget választottam. Természetesen nem mondtam le a megjelenésről sem, de még nem jött el az ideje. Minden író álma, hogy kezében tarthassa saját könyvét. Nagy boldogság nekem, hogy egyre többen jelzik felém, mennyire szeretnék a verseimet egy kötetben megvenni. Ígérem azon leszek, hogy ez mielőbb bekövetkezhessen. Addig is szeretettel várok mindenkit a weboldalamon, a Facebook csoportomban és a youtube csatornámon! 

A versek és a mesék megosztása, másolása csak a szerző nevével és a mű címével együtt engedélyezett. Minden jog fenntartva. 
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el