Bibliai történetek

2018.07.19

Ez az egyetlen a lejátszólista, amely nem a saját írásaimból való. Bálint Pál " Ószövetségi Bibliai történetek és tanulságok" című írásából készült, én csupán elmesélem. Gyönyörűen verset formált a biblia amúgy gyerekek számára nehezen érthető igéiből. Szerettem volna egy ilyen sorozatot is készíteni, úgy gondoltam versbe foglalom majd, de akkor rátaláltam erre a kis könyvre, s amikor beleolvastam megértettem, hogy nem írhatok hasonló dolgot, hisz bármit is hoznék össze, az már csak egy utánzat lenne. Így aztán nekem nem maradt más dolgom, mint elmesélni a már megírtakat. Hallgassátok szeretettel.

A versek és a mesék megosztása, másolása csak a szerző nevével és a mű címével együtt engedélyezett. Minden jog fenntartva. 
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el